· 

Lettersnaps week 44

Hai! Ik laat je zien wat ik afgelopen week deed met Letterfabriek. Het was een drukke

week! Op maandagmiddag hielp ik in de klas van mijn zoon en dat was nogal een umh...

uitdaging. Ik was helemaal kapot daarna! 's Avonds moest ik naar yoga, maar er naar toe

gaan is vaak erg moeilijk voor mij. Ik schreef daarom onderstaande tekst. 

Uiteindelijk was de yoga juist superfijn, zoals eigenlijk altijd wel. Blijf dat ik niet thuis was

gebleven dus! Mijn dochter was in het weekend als ziek, het zat me niet lekker. Ik ben

helemaal niet een overbezorgd type, maar bij de huisarts bleek dat ze een driedubbele

ontsteking had. 

De kraft kaarten van de action zijn perfect voor de feestdagen workshops, en daarvan

staan er nogal wat op de planning. Ik koop er enorm veel dus, het schap was nog niet leeg hoor! 

De lamp hieronder kocht ik bij de Hema. Ik moet even een krijtstift kopen zodat ik er een

mooie tekst op kan schrijven. 

Ik had al een tijdje mijn oog laten vallen op de waterverf van Finetec in metallic kleuren.

Voor één napje verf een hoop geld, maar ik kon het naar mezelf verantwoorden door mezelf

wijs te maken dat ik deze verf echt nodig heb voor kerstkaarten. Haha. De verf is echt prachtig,

valt niets tegen! 

Op zondag ruimen we héél veel op. Volgend weekend komt Sinterklaas weer aan, dus wel

handig om vooraf het speelgoed flink uit te zoeken en op te ruimen! Ook mijn laptop moet

flink bijgewerkt en geüpdate worden, het kost me twee en een half uur. Ai. Maar, achteraf

is het de moeite altijd wel waard. Ik pak de spulletjes voor de workshop handletteren van

maandagavond vast in. Ik heb er zin in! 

Dat was week 44 alweer! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen. 

Reactie schrijven

Commentaren: 0