· 

Aliexpress handlettering shoplog

In mijn artikel over handlettering hacks verwees ik al naar ome Ali. Ik kreeg veel vraag naar linkjes. Snap ik wel, want je kunt compleet verdwalen op Aliexpress. Ik heb geen affiliate account op aliexpress, dit artikel is gewoon voor de fun! De spullen die ik heb gekocht wilde ik ook echt graag hebben. Let's go! 

1. Oblique penhouder

Mijn fantastische kalligrafie pen houder komt dus ook van ome Ali! Het was geen super goedkope aanschaf (21 euro), maar in de tijd dat ik deze kocht wel veel goedkoper dan de opties die er toen in Nederland waren. Inmiddels kun je ook bij webshops in NL goed terecht. Mijn pen is van uitstekende kwaliteit, ik heb 'm al een jaar, maar schrijft nog steeds fantastisch. 

 

Linkje

2. goud & zilver brushpennen

Tja, soms gaat het mis op Ali. Ik bestelde goud en zilver brushpennen, maar dit zijn geen brushpennen. De punt is keihard en helemaal niet flexibel. De gouden stift is ook nog eens slecht gepigmenteerd. Ik heb er €1,69 voor betaald en mijn kinderen zijn er blij mee. 

 

Link 

3. penselen

Grotere penselen zijn behoorlijk pricy! De penselen die ik in de sumi inkt dip om mee te brushletteren krijg ik nooit meer 100% schoon. Ik wil ook wel eens met kleur schrijven, dus ik bestelde deze synthetische penselen. De nr. 8 kostte €2,53 en nr. 12 was €2,73 Ze zijn lekker zacht, maar stevig genoeg voor brushlettering. Ze houden ook lekker veel vloeistof vast, zodat je een woord in één keer kunt schrijven. Je kunt deze penselen per stuk kopen en ook in andere formaten. En even off-topic: zie je die color bleed? <3

 

Link

4. penseelhouders

Ik ben zo'n knoeikont! Ik leg mijn gebruikte penselen gewoon op tafel, waardoor ik soms enorm moet boenen om de tafel weer schoon te krijgen. Ik kan wel zeggen dat ik houd van 'doorleefde spullen,' maar dat zou een smoesje zijn. Deze penseelhouders moest ik hebben! Ik kocht een set van 3 (in mijn pakketje zaten er echter 4...), zodat ik veel penselen en eventueel mijn kalligrafiepen kwijt kan. Ideaal! Ze zijn gemaakt van mooi hout, dit zou ook echt een leuk cadeau zijn voor iemand die van schilderen en kalligraferen houdt. Ik betaalde €5,63 voor 3 houders. 

 

Link

 

Behalve deze handletter spulletjes kocht ik via ome Ali ook wat pokémon speelgoed, alvast voor vijf december, daar kun je echt heel veel op bespraren. Wat koop jij graag via Aliexpress? 

Reactie schrijven

Commentaren: 0